HALAMAN

Monday, August 23, 2010

Alhamdulillah


Salam semua....

Alhamdulillah dengan sokong semu kengkwn....n gangstarz...blog ini telah dipilih oleh panel penilai Bulan Pembestarian Sekolah sebagai pemenang pertama bagi membina blog.

Penyertaan menggalakkan tetapi tidak memberangsangkan...diharap selepas ini sume individu SKKT dapat meng'update' blog dan memaparkan pelbagai info bukan shj untuk personal tetapi juga dlm bidang pendidikan. Lebih ramai yg "berblog" maka lebih banyaklah info bermanfaat yang dapat kita kongsi.

Usaha AJK Bulan Pembestarian Sekolah ini merupakan langkah baru untuk memastikan warga sekolah kita terutama anak2 didik semakin celik IT.

Semoga SK Kesang Tua akan terus melakar kecemerlangan dalam semua bidang.....Harapan cik Tunz juga agar ukhwah antara kita semakin kuat agar SKKt disegani dengan kecemerlangannya....Perjuangan kita masih belum selesai..

Dikesempatan ini juga cik Tunz mengucapkan ribuan tahniah kepada guru2 Tahun 6 yang telah dan masih lagi berhempas pulas (dah x tau nk gambarkan cm ne lagi...) bagi memastikan calon2 UPSR tahun penuh ilmu di dada dan dapat melakar sejarah kecemerlangan UPSR....Ketahuilah bahawa segala usaha cikgu2 amat bermakna kepada anak2 didik ini disepanjang perjalanan hidup mereka....

Bagi guru2 yg x ajar kelas thn 6, anda masih lagi hebat....teruskan kehebatan anda..jangan mudah putus asa......Teruskan berjuang......

Adios,



1 comment:

Pusat Akses said...

dak angah enterprem nampak... mane hamper dak along..tunjukla sekali.. tunjukkan b'bondong2 hamper tuh..