HALAMAN

Tuesday, February 1, 2011

dolu2 u all mcm ni ke????

rantai di leher
malu la cikgu ni.....hehehee
assalamualaikum semua,
N3 kali ni bukannyer apa,secara kebetulan je ni
masa turun kanti rehat tdi mama tunz spt biasa akan me'round'lah 
saja2 tgk anak2 didik ni menjamu selera,
kdg2 tu x sempat duduk depa ni dh menyuap
agaknye lapau bebenau la tu ek

cuba u all tgk btul2 pic kat atas tu
apa yg peliknyer
bukan la pelik sgt
tpi saja nk tnye
mesti u all pn dolu2 masa skola mcm nio kan
mama tunz x tau..hahahah

kalau dibelek2..kat leher adik ni ada seutas rantai yg ntah berapa karatnyer
ni ialah rantai hasil kerja tgn dia masa PSV @ pendidikan seni visual
baguslah ..tahniah kpd guru psv dia...esok2 nnti mama tunz kene buh pic ckgu dia plak 
pakai rantai tu ek....
adik ni mmg berbangga sgt
mesti dia akan pakai sampai dia tiba umah nanti

ank2 sebesar ini mmg amat menghargai apa yg kita ajar
semoga mereka ni sentiasa dipelihara Allah...amin

p/s esok mama tun z nak jdik papparazi bdk yg blom duduk dh menyuap tu ek...bai...

2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehehheh..sweet je

pernah gak wat bendani masa sekolah
tapi tak pakai pon. hehe

mamaaedrean said...

xder la plk... tapi comel jerk eb tgk... hik2
jemput singgah jenguk kami yer ;p