HALAMAN

Wednesday, August 17, 2011

TIADA TAJUK....

Assalamualaikum semua, Sabtu lepas lbh kurng jam 3.30 mama tunz tlh ke Pustaka Fajar sebab nak ambik ni...
dua novel ni yg perlu dibaca untk kuiz pengetahuan 2011...Dewan Pelajar Mei & Jun, buku2 sastera BI thn 6 dan nota2 PSS juga perlu dibaca...mama tunz minta jasa baik bebrpa org kwn untk baca novel dan buat soalan..tq kpd jijan,echah,ruhaidah,amilia....kalau harap mama tunz sorg2 mmng x berdaya nk baca
moga tahun ni SKKT akan ke final..dan kalau jdi JUARA...uh....bonus tu...insyaallah...

smlm ptg mama tunz n family berbuka d pizza hut...pas tu ke Taman Cempaka ...byk beli bj n kasut untk ank2 jer...mama tunz x beli apa2 lgi...huhu..

pizza promosi ramadhan
ni dlm set
fettucini carbonara.....uhhhh...
chic with honey..mmg sedap..
tu cite semlm....pagi td mama tunz n en. hb meneruskan sesi mengecat d luar umah,...tgk ni
baru bermula...


x abis lgi ngecat..esok en. hb akan sambung ler...kul 2.30 ptg td terus bergegas ke PPD Jasin sbb ada mesyuarat n penyerahan Kad cergasthon Persatuan Pandu puteri Malaysia Cawangan Neg. Melaka...
kad Cergasthon
ngah wat edaran kad kpd skolah2 daerah Jasin

pas meeting tu trus la ke bazaar ramadhan....n balik umah memasak...sapa lg yg nak masak kalau bukan kiter ni...hihihihi....

4 comments:

Abg Ijal said...

Wahh...dlm sibuk2 sempat juga mama mengecat rumah ye! Tak pe sikit2. Tak de lah nanti dh nk dekat raya baru kelam-kabut menghias rumah.

Jendela Hati said...

rajinye ngecat. aktiviti sungguh padat ye mama. tgk fetucini cabonara best lama tak pekena.hehe

selamat berpuasa.

tunz said...

Abg Ijal>> apa leh wat...sethn skali jer ngecat ni..rumah berseri,kita berseri,semua yg dtg pun nnti berseri..jemputlah ke teratak kami di Melaka..leh jalan2..melaka bandar teknologi hijau tau...huhuhh sempat promote tu...

JH>>>hari ni mama cuti ler...mmg suka carbonara,kalau wat sndiri dptlah mkn lebih skit...huhuhuhu..selamat berpuasa jugak untuk JH yer..

Azham Vosovic said...

yeay...bakal guru dtg menyerang hehehe