HALAMAN

Sunday, August 28, 2011

POTONGAN RAYA!!

Nama murid : Sharul Sufian bin Roslan
Tahun :5Cemerlang

Pagi Jumaat lepas 26 ogos sebelum masuk ke dewan, mama tunz lalu kantin n tersermpak dgn murid ni...potongan rambut dia memang class....hihihi...sume ckgu duk kerumun bdk ni...rupa2nya semlm ckgu disiplin suh potong rambut..tpi  menurut dia, ada org kg dia yang nk guntingkannn...hahahha

macam2 citer nak raya ni

pandangan sisi
tgk muka dia..mcm2 parut ada..mama pena ajr dia masa djh 1
dari belakang...


4 comments:

Cikgu said...

mcm² budak skrg ni..tu belom sekolah menengah lg

tunz said...

Tau x per ye cikgu..

Sufia Mahzan said...

Kalau iye pun nk tunjuk rambut raya, tunggulah dah cuti. Huhu..

hakmi said...

pengaruh rakan yang lebih dewasa dan dominan serta filem melayu masa kini, tengok jelah gaya artis zaman sekarang...role modellah sangat....