HALAMAN

Tuesday, November 8, 2011

MEETING OR MEE EATING????

Assalamualaikum semua,selamat pagi kpd yg masih lagi bercuti...pagi ni mama dah kena g sekolah sbb ada meeting kurikulum,hem, n ko ku...apa nak wat dah semua setuju sbb x nak dtg petang 3 hari...pas meeting we all ada rewang....tau tak rewang tu apa..ala..kalau nk kenduri kendara tu..ada gotong royong kupas bawang etc...sbb esok ada majlis korban 2 ekor lembu d sekolah....klah nanti mama upload gambar2 sesi meeting yg x seberapa sgt ni kan...c u all nanti...

6 comments:

khairul said...

pekena mee bandung pas meeting pon sempoi gak tu mama

tunz said...

hahahha..ni bila dah boring dgr depa bebel...mama on9 je curi2 ni..

Kakzakie said...

Biasalah dah meet... eating. Short form dia jadilah meeting. Pandai cikgu...

Tempat kakak yg rewang korban akan dapat tulang boleh buat sup.hihi...

IntaNBerliaN said...

bestlah ada korban lembu smpai 2 ekor ek..

tunz said...

kak zakie>> hehehe....arini kupas bawang2 jerk...esok pagi menumis ler...satu sekolah dpt rasa rezeki yg Allah limpahkan..alhamdulillah...

IntanBerlian>>>alhamdulillah rezeki tuhan kurniakan buat warga guru ...sama2 merasa...semoga semuanya berjalan lancar esok

Gen2Merah said...

mee eating.. wakakaka... lawak la cikgu ni... nanti upload gambar2 korban esok tu yaa..