HALAMAN

Thursday, December 15, 2011

"Segmen : Satu Malaysia by Azhafizah.com"

Assalamualaikum semua,
petang tadi mama menjengah-jengah ke blog Afzalsukaki ( yang sengal-sengal ubi tu )
mama berminat jugak nak sertai segmen yang di anjurkan oleh blogger 'si merah jambu'
boleh juga mempromosikan makanan dan air panas di tempat mama tinggal ni...

masih sempat bagi yang turut sama sertai kerana 
tempohnya ialah pada 11.59 malam ni...jom  ke..

 *************************************
Tempat tinggal sekarang:
Jasin,Melaka

Makanan famous di tempat tinggal sekarang:
asam pedas & ikan bakar umbai

Tempat Best untuk di lawati :
hot spring/air panas semulajadi @ Kg. Air Panas,Bemban,Jasin.





9 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

thanks kak join segmen fiza ni.akak orang jasin ye?dulu fiza pernah dok jasin setahun sekolah sane..kat smkjasin..dok taman maju..now family abg fiza ade dok situ..hehe..asam pedas dan ikar bakar umbai memang terbaik kan kak!fiza tak tahu lak ade air panas kat bemban..selalu gak turun jasin..nanti boleh singgah sane.^__^

Azhafizah[フィザ] said...

thanks kak join segmen fiza ni.akak orang jasin ye?dulu fiza pernah dok jasin setahun sekolah sane..kat smkjasin..dok taman maju..now family abg fiza ade dok situ..hehe..asam pedas dan ikar bakar umbai memang terbaik kan kak!fiza tak tahu lak ade air panas kat bemban..selalu gak turun jasin..nanti boleh singgah sane.^__^

IMANSHAH said...

rajin mama join segmen sekrang..bagus2 merapatkan ukhwah

tunz said...

masa cuti sekolah ni adalah masa iman...

Cik tikah said...

oh, org melaka upanya :)

Puan Kutu said...

baru tahu cikgu mama nie org melaka..suka melaka sebab bandarayanya cantik..ehh komen macam sama dengan blogger yg satu lg tu,org melaka jugak..tp serius suka!

tunz said...

ye cik tikah n puan kutu mama niorg melakau...huhu..jom ke melaka!!

Gadis mutiara_Solehah said...

Wah,kg saya at Tehel,Jasin..Tau tak?Awak Jasin at ne?Salam singgah dr segmen sm=)

cikladybird said...

dtg dr segmen yg sama..
salam perkenalan dr org johor...^_^