HALAMAN

Monday, January 23, 2012

"Kuala Lumpur International Short Film Festival "

KLIS adalah nama singkatan kepada Kuala Lumpur International Short Film Festival yang telah dianjurkan oleh syarikat KLIS NETWORK.

KLIS ialah festival bertaraf antarabangsa yang mempertandingkan filem pendek dari seluruh dunia.Ia juga merupakan satu acara rasmi bagi sambutan Hari Wilayah Persekutuan 2012.

MARTIAS ALI Founder KLIS
pic oleh Putera Remaja

Penganjuran Festival Filem Pendek seperti ini adalah yang pertama dilakukan di Malaysia. Terdapat lebih 1136 penyertaan diterima dari 75 negara dan hanya 40 buah filem pendek sahaja terpilih ke peringkat akhir. Festival ini akan bermula pada 30hb Jan hingga 1 hb Feb depan.Sempena dengan KLIS yang akan datang. Untuk keterangan lanjut sila kehttps://www.facebook.com/klis2012

HADIAH HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI

KESEMUA yang menyertai giveaway ini akan menerima jemputan ke Kuala Lumpur Short Film Festival yang akan berlangsung pada 30hb Jan hingga 1hb Feb 2012 bertempat di Panggung Bandaraya KL. Dimana anda boleh menonton kesemua 40 filem pendek yang berjaya masuk ke peringkat akhir yang akan ditayangkan di Panggung Bandaraya KL

Namun daripada semua penyertaan.. 10 Entry akan dipilih secara random melalui random.org dan 10 yang terpilih akan menerima hadiah seperti di atas plus bakal memenangi hadiah tambahan yang hebat seperti di bawah..

1 Helai T-Shirt KLIS

1 Jemputan (utk 2 orang) Ke Malam Anugerah KLIS

JIKA BERMINAT UNTUK JOIN SEGMEN INI 
TARIKH TUTUP : 25 JAN. 2012