HALAMAN

Wednesday, February 29, 2012

ALHAMDULILLAH....dah selesai....

Assalamualaikum semua, kebelakangan ini mama tunz x sempat untuk cerita panjang sbb kekangan masa dgn tanggungjawab yg diamanahkan...
MERAH JUARA!!!28 Feb..Isnin.. acara merentas desa dijalankan dgn cuaca yang panas terik...kdg2 sian kat budak2 ni...lari dlm cuaca panas....sebagai ketua guru rumah sukan pada thn ini mama dan kwn2 guru rumah merah yg byk beri kerjasama bagi mengekalkan kejuaran kami..sebelum larian, mama tunz telah memberi kata2 semangat kpd ank2 didik ini dgn peranan setiap orang amat penting untuk menyumbangkan markah kpd rumah merah jika mereka masih ingin julang kejuaraan....kepd pelari2 fav. mama berpesan 'saya akan tunggu kamu di garisan penamat..saya x nak rumah lain..'hihih....setiap drp mereka berikan kerjasama yg baik..even murid yg 'sihat2 n chubby' pun dapat markah..
alhamdulillah pada kali ini rumah merah telah menjuarai acara merentas desa.tahniah dan syabas kepada semua ahli  yg memang bersemangat kali ini..semuanya telah menamatkan larian dalam tempoh masa yang telah ditetapkan..

mula...
sempat posing....    
juara
 Selasa 29 Feb jam 9.15 pg.... sedang sibuk siapkn bahan2 untk program pandu puteri ptg ni, guru besar memanggil mama tunz kerana sekolah tlh dihadiri oleh Fasilinus daerah Jasin...En Kadir Othman dan Puan Ramziah..sebagai Penyelaras Linus, mama kena mengadap lah kan...uhuuh...
adik hijaz kasturi ..tahun 2
numerasi
perhatikan..murid tahun 1 ini amat perlukan bimbingan...
dah kuasai konstruk ini
 petang ini juga 29 feb. mama bawa 28 org ahli Pandu Puteri Tunas ke SMK Tun Perak Jasin untuk sertai sambutan hari peringatan sedunia peringkat daerah Jasin...kami telah hasilkan bunga drpd beg plastik...selaku setiausaha jgn ckplah...byk hal kena setelkan..nk lunch pun x sempat tdi..bila jamuan ptg tdi..lapar.....hihi...jom layan suasana majlis..
ucapan pesuruhjaya daerah
munger n pasu yg mama wat..x caya ker....serius nih...huhu
anak murid mama tunz..
dari belakang dewan
hasil drp bahan terbuang
..banner ada pic mama..org kdi tu pilih pic ni..hoho

2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

waduhhh padatttnya jadual mama tunz kan =)

faeez said...

wow...bestnya..banner de gambar cikgu maruton...skit lg..dlm paper lak de pic cikgu maruton