HALAMAN

Wednesday, May 20, 2015

PENDAKWAH DITETAK

KUALA LUMPUR - Seorang pensyarah dan juga pendakwah terkenal cedera di kepala akibat ditetak penjenayah setelah sanggup bergadai nyawa demi menyelamatkan isterinya dirompak di hadapan rumah mangsa di Taman Batu Muda, di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.15 pagi,  isteri mangsa sedang bersembang dengan jiran, tiba-tiba datang sebuah motosikal jenis Kawasaki 150RR yang dinaiki dua lelaki.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner R Munusamy berkata, pembonceng motosikal itu turun dan menuju ke arah isteri mangsa yang berada di halaman rumah.
“Penjenayah itu memasuki pintu pagar yang tidak di kunci, suaminya yang berada di dalam rumah menyedari suspek berjalan ke arah isterinya bertindak  menyelamatkan isterinya.

“Berlaku pergelutan antara mereka, sebelum suspek berkenaan menetak kepala mangsa. Suspek merampas gelang tangan isteri mangsa, sebelum melarikan diri,” katanya.

Beliau berkata, mangsa yang cedera di hantar ke Hospital Selayang untuk rawatan.

“Keadaan mangsa yang berusia 61 tahun itu stabil setelah menerima lapan jahitan, kepala mangsa turut retak pada sebelah kiri,” katanya.

1 comment:

Unknown said...

Anda perlu berhati-hati ketika memohon pinjaman di blog hari ini, saya tidak pernah ingin berkongsi pengalaman saya, tetapi Allah akan pernah berpuas hati dengan saya jika saya biarkan orang lain yang tidak bersalah jatuh ke dalam apa yang saya lalui di sini di internet ketika saya sedang mencari pinjaman, saya cuba untuk membayar hutang saya, maka saya memohon untuk pinjaman, tetapi sebaliknya yang berlaku, saya menjadi lebih terhutang budi sejak mula ia. Hutang saya $ 5000 meningkat kepada $ 9120, pemberi pinjaman palsu dikumpul $ 4120 dari saya tanpa pinjaman tunggal, mereka enggan membayar balik belakang saya yang telah dibayar dalam bentuk wang. Bersyukur kepada Tuhan kerana Puan Margaret, dia diberikan saya pinjaman sebanyak $ 25,000, kini hutang saya hilang, dan i am membayar balik ansuran bulanan saya, yang merupakan suku daripada gaji saya $ 390. Saya menggesa anda untuk melanggan perkhidmatan itu. heatherwhiteloanltd@gmail.com, qualityloanloanfirm@asia.com. Anda juga boleh menulis saya di alamat peribadi saya: rutama84@gmail.com. Semua yang terbaik.