HALAMAN

Friday, August 13, 2010

....menu apa arini....





salam ptg ramadhan ke 3........dri pgi d skola i dh letih sungguh....pg2 tdi ada pelancaran Ihya' Ramadhan...trus pi kelas....ada ke patot si zakwan akmal 1g tu kater..."cikgu....ari ni ckgu masuk 3 jam ea kelas kiter"....apa lgi tergelak besau le i....i jawab la " ai....kalau 3 jam trus ckgu berbuka agaknyer...hahahh" itu le dier antara dugaan ngajau ni.....mcm2 karenah bdk2 ni....tpi ni la dia yg akan tolong kiter d kemudian ari....bukan shj amalan kita...layanan n kasih syg kiter kpd bdk2 ni..depa ni bukan tau apa.....dia lbh caya kat kiter dri mak2 die org.....apa yg ckgu dier ckp u btol sumer.....btol tk dak indit??(kalau la dak indit bacer ni)...

opsss sebenaunyer duk tunjuk sayur kangkong tu bukan apa .....dh x tau apa nk masak ptg ni..sms pompuan sri lanang....dia kata dia beli jer...so..i tgk2 ada kangkong..jap g bru nk siang sayur tu....sbb ada idea nk tulis post baru 2day..lau tk x der citer plak....

kpd kengkwn...thnks sbb selalu tolong cik tunz ni...dak mah...i really appreciate u....apa2 pun yg lain pun x kureng power tu.....cuma arini i x sempat nk bergurau senda la.....sbb gi ppd anta nama linus...singgah smkdb amik keje pandu puteri dri kak miah..(adusss keje lgi.....).....tiba kat skola org kuntum dh tunggu nak amik duit...pastu en othman pkg lak dtg...naik ngantuk i dgr dia berckp..huhuhuu...

apa2 pun hidup mesti d teruskan..perjuangan masih blum selesai...adios...

1 comment:

me n you said...

yup... i alwayz read ur post...ade gak nama i dlm ini cite yek.. tp betulla pe yg u ckp..ank i mmg percaye giler kat cekgu2 dia..i pasrah jek... ari nie menu i... dh get ready utk dibeli di pasar ramdhan.. cik tunz.. ngape lagu2 u ni b'celaru...