HALAMAN

Tuesday, June 21, 2011

2 minggu yg busyyyyyyy sesgtttttt...(part 1)

jom main2 dulu.....lalalalalala

Salam semua
dah lama x dpt nak meluahkan perasaan opsss silap....nk citer... senang ckp lah...
dari buka skola sejak cuti (mama mmg x dpt nak bercoti pon sebenau2nyer)
dari Isnin hinggalah ke hari khamis....pas skola ada jer program..
Isnin tu ada mesy n penergn tntng ujian lencana kecekpan pandu pteri tunas 
masa camping daerah next week....

Selasa pulak..ada pertandingan public speaking pandu puteri daerah jasin....
mama ni s/u kan
so kenalah wat mcm2 perkara..
dri brosur,segala borng,mcm2 lagi lh hal yg kecik2
nasiblah ank murid mama nye teks public speaking ibu dia yg wat kan...
ibu dia pun teacher gak ka...tq puan yg ayu(nama glemer  dia)
alhamdulillah

menunggu giliran
Nurafiqah Akim jdi johan.Nur Aina Firzanah naib johan....
so Jumaat ni 24 jun dia akan ke SK Bkt. Senggeh untuk wakil Jasin..
moga2 berjaya jd johan n terus wakil Melaka.
kalau iqa jdi johan 
mama dah berniat nak belanja dia

Rabu tu mama ada mesyuarat paniti bm.
spt biasa mama nye agenda ialah Linus...
semuanya telah dinyatakan dn mama sendiri yg mintak s.u panitia minitkan segala butiran yg mama nyatakan,.bukan apa ..
nnti sennag kalau org ppd ke ,jabatab ke,nazir ke..sume dh ada......
.korng tgk ler sendiri yerk...hihihi

Khamis pulak mama kena hadir di Dewan Gunasama,tkt 4,
Wisma Persekutuan,MITC..ada taklimat JU PBS..mama JU BM PBS negeri..adus......
spt biasa mama mesti nk bg pendpt la kan
tpi depa (org unit exam....x dgr kater..)hihihi...
mama nyatakan....buat apalah kita nk bg taklimat setiap matapeljrn ni kpd GPK1
x de maknernyer..

ni dia En. Daud...unit exam JPM..masa ni dia dtg skolah..dia yg beri taklimat d MITC tu
better panggil ckgu2 yg mengajar tu...brulah depa tu nk mndgr sbb tu pasal keje depa sume
lau bgi tau gpk 1...last2 kuar je dewan...depa pun blurrr.
ntahlah sush nk citer.
siapalah kiter ni kan..

Jumaat jam 5 ptg mama anta along ke khemah ibadah d skola
mama ke libry balut buku2 libry
mlm tu mama tdo d library 
bersama ckgu ayu, ckgu rahah,yati,anis,...angah pun ada gak.

mlm tu ada ceramah motvisai drp peguam OKU En Tuah...
beliau tiada tangan kiri,tiada kaki separas pinggang.
.beliau berjalan menghensut...
betapa cekalnya beliau mengharungi hidup sehingga berjaya.
Semoga ank2 murid Tahun 6 
mengambil contoh tauladan dripa apa yg mereka lihat.
Pagi jam 4 mama dan bgn n turut sama 
melakukan solat2 sunat taubat,tasbih ,subuh bersama semua murid thn 6.Ada juga ibu bapa yg hadir...

Sabtu,selesai solat subuh,mama bersiram n bersiap
untuk ke SMK Padang Temu untuk 
AJK Pendaftran Pertandingan Kawad Kaki Pandu Puteri 2011.
AJK Pendaftaran
Mama bawa juga 2 org ahli tunas untuk jualan di sana.
fuh...laris jualan hari tu..
tq kpd adik iqa n adik aina....u all memang superb...
xpayah d ajar..mmg terer bisnes...
jualan larissss
mari rapat!!! mari rapat!!!!!
k la dh lenguh taip..nnti sambung k
adiossss

2 comments:

Khairul Amry Mohamad Puad said...

salam mama...wah sibuk bebenor yer, tapi rasanya kalau kerja kita tu kita ikhlas,tak terasa penatnya..sebaliknya seronok..kan kan kan :)
orang kurang upaya yang mampu berjaya...sememangnya diorang mampu memberikan inspirasi kepada kita yang normal untuk berjaya

err...rasanya blog cikgu ni agak berat la cikgu..mungkini sebab terlalu banyak widget yang dimasukkan....bukan apa,kalau orang baru,diorang malas nak tunggu blog lambat loading ni...
pendapat saya jer lah yer :)

tunz said...

tq for ur comment..nanti ada masa mama check it out...keep viewing here...