HALAMAN

Monday, August 15, 2011

SOLO...belum fikir cari pengganti.

PUAS...kali pertama buat lagu raya.
LUPAKAN saja kontroversi yang pernah melanda dirinya kerana dia hanya insan biasa yang mempunyai kelemahan dan kekura�ngannya sama seperti orang lain.
Bukan saja kontroversi, dia juga ingin me�ngelak daripada terlalu banyak menjaja cerita peribadi hingga peminat terlupa perkembangan karier seni yang diceburinya, sejak 11 tahun lalu.
Selepas menyepi seketika dari persada hiburan, penyanyi yang juga pemenang tempat ketiga, Malaysian Idol musim kedua, Farah Asyikin kembali lagi untuk menyemarakkan persada seni tanah air.

Dalam pertemuan dengan Rap pada sesi fotografi khas, sempena Ramadan di Studio Balai Berita, Bangsar, baru-baru, pemilik nama sebenar, Farah Asyikin Zukkifli, 32, mengakui dia memang tidak suka dikenali ramai dengan cerita peribadinya semata-mata.


“Saya sedar, ada artis kita yang dikenali dengan cerita peribadi dan kontroversi berbanding perkembangan karier seni mereka. Sebagai artis, saya akui saya memang tidak dapat mengelak bercerita soal peribadi kerana dunia artis memang sentiasa mendapat perhatian orang.

BACA LAGI

p/s farah ni ank buah hubby..setiap kali raya memng we all akan bertemu...x sombong dia ni...moga2 dia ditemukan jodoh yg benar2 sygknnya....


ni pic mama dgn farah masa raya 2010....sama cun jer kan..hahahha


2 comments:

Abg Ijal said...

Ha ah laa mama, sama CUN! hu hu
Kirim salam kat Farah leh?

tunz said...

hihihihi.....nanti raya mama kim salam yer..add je dia kat fb...