HALAMAN

Saturday, November 12, 2011

syukur!!!

Assalamualaikum semua, tiada apa yang boleh dilafazkan..alhamdulillah sbg tanda syukur walaupun hanya mndpt tempat ke 3 shj. namun mama bangga dgn kesungguhan dan semanagat ank2 didik mama...terima kasih juga kpd rakan2..cikgu rahah, cikgu ayu yang memang byk sgt membantu...memang kerjasama kwn2 amat kita perlukan dlm melaksanakan apa2 program atau aktiviti..
Pasukan 58 Pandu Puteri Tunas SK Kesang Tua telah berjaya jua mendpt tempat ke 3 bagi kategori Pandu Puteri Tunas..kami berlatih hanya dalam masa 2 minggu jer...apa2 pun memang bersyukur.Inilah aktiviti yang pasukan mama sertai untk menutup tirai 2011....Doa mama moga kami akan dpt mengecapi kecemerlangan dalam segala aktiviti yang dianjurkan oleh persatuan..
Majlis kali ini begitu bermakna kerana Ketua Pesuruhjaya Persatuan Pandu Puteri Malaysia, Datin seri Zalilah binti Taib memeriahkan majlis kami..terima kasih datin seri!!
Mama titipkan beberapa gambar yang sempat dirakam...masih menunggu gambar2 lain dri renjer Melaka High School....

penyampaian hadiah
permulaan....
dgn irama lagu sedih -vip
last pose....
makan roti sebelum beraksi....

9 comments:

Ticer Syah said...

dasatnye student kamu tinggi2 belaka..kekekke.. anyway congrats sbb menang jua.. hihi

khairul said...

tahniah .no3..not bad tu mama

Cikgu Bada said...

tahniah le

tunz said...

ticer syah>>..yela..budak2 skrg djh 6 pun tinggi2...

khairul>> berbaloi la dgn latihan n keje2 mama yg bertimpa2 kat skolah ni...
cikgu bada>> tq le....huhuhu

Warkahsiber said...

Wah,congratz mama..=)..

org muo said...

selamat pagi...slmt berhujung minggu

tunz said...

tq WS....minngu last sekolah ni keje menanti mcm x nak cuti pulak...semuanya perlu dibesreskan dulu baru lega bercuti...

tunz said...

org muo....selamat hendaknya semua yer..

UmiDanisH said...

Tahniah.. mohon emailkan umidanish alamat umah yer, nak pos buahtgn sikit..ikhlas dari umidanish.. =)