HALAMAN

Sunday, March 11, 2012

dari jendela bilik guru...burung apa?

Assalammualaikum semua, pagi Rabu lepas, semasa sibuk berbincang dalam bilik guru mama terpandang sarang burung ni..mama dah lama perasan sbb semasa perhimpunan mama dah nampak dri dataran perhimpunan....lepas tu dah lupa lah kan...so, pagi ni ternampak pulak ada burung dalam sarang tersebut.....u all tau tak burung apa ni?hingga waktu ini masih ada lagi sarang burung itu yg dibuat pada wayar yang melintang....kalau ahmad zaqwan (along) nampak ni..ermm mesti dia nak ambil bawak balik....
tergantung pada wayar

8 comments:

khairul said...

x pasti la mama burung apa

Shaiful Zaidi said...
This comment has been removed by the author.
Shaiful Zaidi said...

angry bird....hehehe

Abu Luqman said...

sionggah pagi

ammboi said...

hehehe.. x pasti ler tu.. :)

Ayie Abas said...

burung yg selalu buat sarang kat wayar dan bangunan selalunya burung walid laa kan..mamatunz?

tunz said...

ntahlah..ramai yg kata burung kelicap..tgk paruhnya pun panjang n tajam..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

kalau anak saya pun dia pasti bawak balik rumah hehe