HALAMAN

Saturday, December 10, 2011

Kenyataan Maya Karin Tentang Isu Adegan Ranjang Ombak Rindu Bersama Aaron Aziz



Isu Aksi Ranjang Maya Karin dan Aaron Aziz |  Kenyataan Maya Karin Tentang Isu Ranjang Ombak Rindu - Yang menimbulkan isu adalah kenyataan ini  “Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakon babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak berkenaan sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar”.Syukur Alhamdulillah itu yang menjadi kontroversi.


Kenyataan Maya Karin tentang isu adegan ranjang atas katil filem ombak rindu.
“Saya tahu tempat mana nak cakap (Alhamdulillah),” katanya yang memberi penjelasan berhubung kontroversi terbaru berkenaan dan tidak menyangka pandangannya mengenai adegan itu diputar-belit wartawan yang menemuinya.Saya cuma cakap gementar… saya terkejut… yang saya ingin lakukan itu (adegan ranjang) pun tak cakap,” 


Maya Karin memohon agar isu berkenaan tidak diperbesarkan bagi mengelak kontroversi berkenaan semakin berlarutan.


Sumber: Mynewshub.my

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Banyak kita lihat salah guna pakai ayat yg baik-baik ditempat/masa yg tidak sesuai. Contohnya bila menang anugerah filem "saya bersyukur dan dedikasikan award ini utk allahyarham bapa/ibu saya"....

Cikrosecute said...

hai! ayat tue pun menjadi kontravesi....