HALAMAN

Sunday, December 4, 2011

PENDAFTARAN 2012

Assalamualaikum...mama nak kongsi sedikit suasana pendaftaran prasekolah di sekolah mama (Jumaat- 2 Dis. 2011) dan pendaftaran form 1 along zaqwan(Sabtu - 3 Dis.2011)...sementara menunggu tawaran skolah kawalan..perlulah mendaftar di SMK Datuk Bendahara....
pra cemerlang
pra cerdik
pra cerdas...nk snap pic ibubapa...dh kosong kelas tu..
mama x sempat nak snap pic semasa sesi taklimat dan pemuafakatan ibu bapa yg berlangsung di dewan..mama ke pusat akses...print bahan bantu mengajar untk 2012...
ni pulak sesi pendaftaran form 1 pada 3 Dis. 2011 (Sabtu)
sesi taklimat oleh GPK HEM & pengetua
dalam kelas...pelik juga...x ready  ker cikgu  tu...
mama bukan apa..pelik juga...cara sesi pndftaran dlm kelas ni..nana along zaqwan nama  yg ke4 dipanggil..kalaulah nama yg last jenuhlah terpacak kat situ..keadaan dlm kelas pon mcm x disusun terlbh dahulu....kalau pndftrn thn 1 skolah mama semua dah setel.. x nak ibubapa ni bising2...mama dpt belajar mcm2 masa hari pndftran along ni..mmmm....

4 comments:

org muo said...

cuti sek..ckgu msh sibuk dgn tugasan ye...

tunz said...

biasalah org muo...tanggungjawab..

khairul said...

bary sy teringat anak sy blom reg lagi utk sesi darjah 1 2013

puteri kasih said...

Sebelum hari pendaftaran sepatunya kena prepare awal. Sebab kadang-kadang ibu bapa pun ada tanggungjawab lain kan mama.

P/s rindu zaman bergelar cikgu...hukhuk