HALAMAN

Saturday, January 28, 2012

dah berusia 2 minggu

cer tengok..syoknye depa zzz.....
depa suke hempap2 cenggini..suka panas kot...
dah boleh berjalan & melompat..

Assalamualaikum semua, ini 7 ekor anak mimi & momo (rabbit) mama yang masih hiudp.3 ekor lagi dah innalillah.....u all ada cadangan untuk nama dia org tak..bagilah komen sikit...nama2 yang sesuai...

17 comments:

NURUL ASHIKIN said...

sangat sihat dan comel2nya

Nur-nba said...

Comelnya anak2 arnab ni...

Cik Sweet Pea said...

sumpah comel giler....:)...nak sekor!!!!

khairul said...

come nya

shahdiana said...

ramai anaknya sampai 10 ekor...saya cadangkan...alvin, theodore,simon,brttany...lagi 3 lupa nama kak....:D

-Incek Fik- said...

Ya Allah..!!!

geramnyer tengok arnab ni! Serius comel dan kiutt. Subhanallah!

*rasa nak cubit-cubit la perut dia hehee ^^ boleh tak cikgu?

kpah k-poh said...

geramnya.... teringin jgk nak bela arnab.. tapi takut nak pegang heeee..

faizlaster said...

nk sumeeeee.....

Mia Liana said...

ala... sweettttttt nya.... nak pinjam leh tak? hehehhe

Razif Mokji said...

comel comel comel

ummi anum said...

comel...
saya pun ada sekor arnab kat umah..

-gedek! said...

bau macam anak kucing tak?

Akulah Pak Lan said...

Semakin ramai orang bela arnab

apak cikidong said...

nakkkkkkkkkkkkkkkkk satu! hohoho

Mohd Norafzal said...

mama boleh tak adiahkan sy sekor.pelissss!!!!

harrazdani said...

tomeiiinyooooo....

Mrs.Yie said...

nak mintak sekor leh mama?