HALAMAN

Saturday, February 18, 2012

menjelang...

Assalamualamualaikum semua,ptg semlam semua ajk ke rumah Datin Wira Hjh Zainun Tun Ghafar untuk sesi persiapan menjelang majlis pada hari ahad ni. setelah semua ajk hadir ke terus ke Perkampungan Ikan Bakar Terapung Umbai.....lihat gambar jer dulu yer..belum berkesempatan untuk stori mori....pg ini (Sabtu) mama akan bawa 15 org murid untuk raptai acara hormat besar dan lingkungan PP Tunas untuk Yg Bhg Datin Seri Rosmah Mansor....layan dulu ......
Datin WIra bersama pihak penguruasan PIBT  
taklimat drp Ketua Pesuruhjaya Cawangan Pn Vijaya
Add caption
kerja mengecat n baikpulih dibuat segera..biasalah..vvip nk dtg kan
ajk yg uruskan tagging pd kersui vvip
pentas utama
suasana di jeti

6 comments:

Kakzakie said...

Sibuk membuat persiapan ye cikgu. Org yg nak datang rilex je.... Biasalah kalau di M'sia ni bila ada org 'besar' nak dtg rumah buruk pun akan jadi baru...

Ayie Abas said...

wahhh...sekarang masa sibuk mamatunz.

Farah Adila said...

mengajar kat sekolah mana?
perkampungan ikan bakar terapung umbi kat ne tu?cantik suasana kg:)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh besttttnyaaaa bila ajk saling bantu membantu untuk melancarkan acara kannnn...

ZalinZalina said...

seronok bila semua kerjasama :)

Gen2Merah said...

kerjasama macam ni lah yang kita harap2kan dalam sesebuah organisasi